Little Panda
Little monkey




Hello fellas creatures! I'm Mrs NF the owner of this blog. As what as you look , so Okay this is me. I'm not pretty as what as you're . judge me as what as I am okay ?
Mood : Up Side Down (◣_◢)
Status : Suam suam kukuh :D ^^v
WishList ♥

Dip Civil Engineering
Stupid boyFie♥
DSLR Nikon
License
sweetie Lappy
married!
An Engineer
biggest Card on bfday (:
pointer 3.0 above
nak kurus :p


the ♥



Stupid boypren / coming fiance / future Husband / wonderfull daddy to my son & daughter. insyAllah ♥
Little Cbox





Little Thanks

This skin is made by Mrs AF
Using some basecode from Aulia
Others things is xoxoxoxoxo

All rights reserved ® Mrs Af 2011 - 2012
how do I live ? :)
Tuesday | 00:28 | 0 panda


yeaayyy ! im know my life right now like a RIOT. oke, riot people :( urrgghhh ! knape mcm nie lg? stress ohh. sgt. plus gdoh dgan dye . siap dpat FUCK fuck lg. kali ke 189283 dpat fuck dari dye. hehee sbnryer main tekan tekan jee numb ape saye suke. heee oke back to story. ermm ye, aku dah gdoh dgan dye
&& sudah beberapa hari dah tak contact. mrah giler dye. slalu tkde laa mrah smpai mcm nie :( 
dye mrah gler sbb dye tatau ape aku buat skng ? itu pun perlu report ke ? oke aku tension dgan hidup aku skang. doooooeee ! :(