
|
Little monkey ![]() ![]() Hello fellas creatures! I'm Mrs NF the owner of this blog. As what as you look , so Okay this is me. I'm not pretty as what as you're . judge me as what as I am okay ? Mood : Up Side Down (◣_◢)
Status : Suam suam kukuh :D ^^vWishList ♥ the ♥ ![]() Stupid boypren / coming fiance / future Husband / wonderfull daddy to my son & daughter. insyAllah ♥ Little Cbox ![]()
Little Thanks This skin is made by Mrs AF Using some basecode from Aulia Others things is xoxoxoxoxoAll rights reserved ® Mrs Af 2011 - 2012
| macam batu :)
Wednesday | 13:01 | 0 panda
hey hey. adam kate, hati saye macam batu . && ameer pula kate saye dah berubah. && tidak lembut seperti dlu. ermm stiap org mst brubah kan ? bile dah besar perangai pun akan jadi lain tidak seperti dlu :) saye engat lagi ayat awk time awk mule mule continue your study. the time if I not mistake you in your sem 2 I guess because the time you are too busy with your life with the girls now you call as saye mmg tak akn bole lupe ayat awk " hey ! stiap org akan berubah, saye tak nak jadi ameer yang dlu. saye nak berubah. saye rase saye dah ckup besar. saye suke dgn perubahan saye skang " kurang lebih mcm nie laa ayat dye. ermm but now, you ask me " mne ain saye yang dlu " && I answer you now : " saye rase saye dah besar juga. saye tak nak jadi ain yang dlu, yang asyik nages sbb ameer . && asyik harap kan org utk ade dgn saye dan tidak bole nak buat ape ape klau tkde org. saye tak nk . saye dah besar. saye ade hidup saye && care saye sendiri. saye harap awk fham ape yang saye buat utk diri saye && bkan utk org lain. awk taknk saye control hidup awk kan ? && I'm too ! saye pun tknk hidup saye di control . saye ade life saye sendiri. saye ade hidup saye sndiri && pleaseeee ? respect me if you want me too respect you :) yes, I admit. saye bkan mcm dlu dah yang sangat lembut utk jage hati smua org. fikir kan org lain. saye ade azam saye utk tahun ini . I want to be seorang yang jual ikan kerana orang lain tak pyah jual kan ikan utk saye :) I mean, klau korg bole jadi SELFISH knape tidak ain kan ? got it ? " conversation between me && adam ain : "bole tak saye nak jadi hati batu ? keras jee tak pyah fkr hati org lain ? " am : " tak pyah laa ain, dari first saye knal awk. hati awk mmg dah keras dah. mmg dah batu dah. awk tgk laa. dari kite knal smpai skng pernah awk mntak maaf dkat saye? walaupun itu salah awk. jgn harap laa awk nak minta maaf dgn saye. saye jugak yang kne minta maaf walau bkan salah saye :( " ain : "ehh ? :( " tetbe teringat lagu like a stone by Audioslave : HAHA ! on a cobweb afternoon in a room full of emptiness by a freeway i confess i was lost in the pages of a book full of death reading how we'll die alone and if we're good we'll lay to rest anywhere we want to go (chorus) in your house i long to be room by room patiently i'll wait for you there like a stone i'll wait for you there alone on my deathbed i will pray to the gods and the angels like a pagan to anyone who will take me to heaven to a place i call i was there so long ago the sky was bruised the wine was bled and there you led me on *tp rase yer maksud lagu yer lain. title jee laa LIKE A STONE :) hati ain like a stone :D p/s : sorry peeps for all this thing :( I know . AIN, CAN'T be a PERFECT girls as what as you want :(
|