Little Panda
Little monkey




Hello fellas creatures! I'm Mrs NF the owner of this blog. As what as you look , so Okay this is me. I'm not pretty as what as you're . judge me as what as I am okay ?
Mood : Up Side Down (◣_◢)
Status : Suam suam kukuh :D ^^v
WishList ♥

Dip Civil Engineering
Stupid boyFie♥
DSLR Nikon
License
sweetie Lappy
married!
An Engineer
biggest Card on bfday (:
pointer 3.0 above
nak kurus :p


the ♥



Stupid boypren / coming fiance / future Husband / wonderfull daddy to my son & daughter. insyAllah ♥
Little Cbox





Little Thanks

This skin is made by Mrs AF
Using some basecode from Aulia
Others things is xoxoxoxoxo

All rights reserved ® Mrs Af 2011 - 2012
friend && boyFRIEND (:
Wednesday | 01:49 | 0 panda


bahhahaha , ape mimpi aku post blog pepagi nak maty nie ? hellyeahhh , skang dah pkul 1:37am . yes, awal lagi , malam masih muda kan ? eerrr td Im ngan honeystAr , dye ade probs masih tidak bole lupekan ex boyfie dye , pity her ohh -______- syg , hope you'll be strong oke ? tak mau lembik lembik , girls skang tkde dah lembik lembik nie :DD ye aku tahu lari giler dari post title aku (: erm knape tetbe aku nak post mcm nie ? ohhh , aku gdoh lagi dgan dye . dye dah tido , ye aku gdoh psal classmate aku -___- bodo pnye ain cari psal , dye dah lelok pujok kau kan ? buat lagi keras kepale ade kayu tuuu kan dah kne, ambk kau -_____________- tkde laa , bile gdoh jee mst msok kan budak tuu . kecian kau budakkk , tak psal psal name kau naik stiap kali kiteorg gdoh , pdahal tkde ape punn ohh ! bile aku ckap sket kau ckap aku back up dye , celah mne aku back up pun aku tatau laa kan ? && ayat dye aku nak dkat budak tuu  ,. alaammaaakkkkkkkk ! :DD klau aku nak dah lame laa aku oergi dkat dye (: guna ayat nie pun kne mrah jugak :DD apa laa nasib kau kan ain hari nie ? && pling tak msok akal pnye nak maty nak buat aku buang air smpai kuar taik hijau , dye marah aku ambk gmbar dgn bdak laki, mak aiiiiiii mcm adek && abg pun kot gmbr tuu )': and now I'm speechless ohh !


bie , If you think I'm a very burden you , I'm really sorry . 
I didn't mean it . yes, I try to being perfect to you oke if I can )':