
|
Little monkey ![]() ![]() Hello fellas creatures! I'm Mrs NF the owner of this blog. As what as you look , so Okay this is me. I'm not pretty as what as you're . judge me as what as I am okay ? Mood : Up Side Down (◣_◢)
Status : Suam suam kukuh :D ^^vWishList ♥ the ♥ ![]() Stupid boypren / coming fiance / future Husband / wonderfull daddy to my son & daughter. insyAllah ♥ Little Cbox ![]()
Little Thanks This skin is made by Mrs AF Using some basecode from Aulia Others things is xoxoxoxoxoAll rights reserved ® Mrs Af 2011 - 2012
| gadoh ;|
Sunday | 22:07 | 0 panda
yes , aku gadoh lagi dgan dye . sbb dye tggu aku 6 minutes dkat luar umah , yes I repeated , 6 M I N U T E S ): mkin lame knal makin bnyak true colour yang dah nampak ): why why ? ntah ! :D pnat dah fikir , act aku mmg tak bole nak ade fair , skandal mahupun sehidup sematy dgan guys yang sebaya dgan aku kot . sbb I'm totally not in respect to him . sebaya kan ? so sama sama hidup pada tahu yang sama . mane tak yer ;| tp bile dgan dye aku cube juga untuk accept but ,,,,, esok aku dah start class , yup . welcome Assignment , Quiz && Test (: aku sangat sayang dkat kau ! nak cube jadi ulat buku laa semester ini (: your wish Niaaa ! :D |