
|
Little monkey ![]() ![]() Hello fellas creatures! I'm Mrs NF the owner of this blog. As what as you look , so Okay this is me. I'm not pretty as what as you're . judge me as what as I am okay ? Mood : Up Side Down (◣_◢)
Status : Suam suam kukuh :D ^^vWishList ♥ the ♥ ![]() Stupid boypren / coming fiance / future Husband / wonderfull daddy to my son & daughter. insyAllah ♥ Little Cbox ![]()
Little Thanks This skin is made by Mrs AF Using some basecode from Aulia Others things is xoxoxoxoxoAll rights reserved ® Mrs Af 2011 - 2012
| am I doing the right thing ?
Thursday | 22:49 | 0 panda
holaaa :) entry kali ini mcm agak tidak best kerana saya sedang mengupdate blog smbil perasan sedang berlawan dengan nyawa saye :D deiiiii ape punya tambi sesat merepek nie ? oke , oke oke :) ermmm ehhh ! dlam hidup korg kan ? benci tak dengan STALKER ? or dlam bahasa melayu yer org yang suke suki mnjaga tepi boxer kite ? benci kan ? rase mcm mau congkel biji matayer && biarkan dye tidak dapat melihat lagi :) puas hati && jantung saye :) hohoho ! to those peeps yang terase tuu ? am I talking about you ? so try to not be a busy buddy oke ?HAHA ! aku tahu english aku dpat A++ jee. tak mcm korg A+++++++ :D kdang kdang knpe saye rase hidup saye mcm busan sgt. I need freedom laa kawan. saye ingin terbang bebas mcm kapal terbang tuu. saye tak suke org control hidup saye. yess, i admit ! im too bad to control myself, but peeps ! sape suke hidup dikawal ? cube angkat perot korg ? busan kan ? ain, You cant do that, you cant do this. even I have to do that bro :) saye ade reason saye tersendiri knpe saye nak buat bnde tuu. yeahhh im just 8teen to decide my life. but, dengan skng my dad always not feeling well && what their know just blame me && never to stand by my side. i MISS mum :( mum, knpe pergi cpat sgt ? saye tk larat dh :( I know, YOU never be replaced ! thats it :) ohh kau tak suke dgn aku ? engat aku suke kau sangat laa kawan ? grow up laa beb ! besar kan sket kepale otak tuu :) jangan jadi bodo :) yeahhh ! its true. me too :) "I LOVE you because you are like CHILDISH bro :) "
|